tisdag 10 november 2009

Buss, hundar, galler och buss igen..

..ja så såg Marleys dag ut igår :)
Han fick åka buss för första gången, vilket gick kanon, ibland har man verkligen världens lilla ängel =)
Sen fick han träffa Uffe (Bodils hund) så gick jag och Camilla ut med dom, sen fick Marley vara i hundgården med Uffe, gick fin fint, gnällde lite men alla hundar som var där skällde så de va nog lite därför med. Blev ca 1timme och 30min promenad idag! :)

Jag och Camilla var ute med två hundar till, men med mitt minne kommer man inte ihåg många namn! Söta var dom iaf :')

Vi städade hundhuset, gav kaninerna mat och blev rädd för hästarna, haha!

Sen bar de hemåt igen, med buss, gick kanon igen Marley va helt slut så han sov bara.


Dagen:
Ja, idag hade jag inte Marley med mej, tyckte han kunde vara hemma och vila så de inte blev för mycke för honom på en gång!
Idag var vi ute sammanlagt tre gånger, först Uffe och Tyra (Bodils), sen Wilma (stavas de så?) och hmm..(minnet!) och till slut var de en hund kvar (som heter nåt!) så vi tog den hunden och så fick Uffe gå en gång till =) De blev över 2 timmars promenad idag! :)

Sen städade vi hundhuset, gick fortare idag, för de va bara 2 burar som behövdes göras rent.

Sen skulle vi kamma och klippa en hund, snacka om energi knippe! Herregud säger jag bara..=)
Sen åkte vi hem igen.

Väldigt roligt men lite korta dagar men de går ingen mer buss på eftermiddagen så de blir såna här dagar: 08.30-13.00

Dagens fråga:
Ska Marley få följa med imorgon? Hmm...de är så segt att ha med honom på bussen, jaja, vi får se senare

Kramar,
Anna, Sixten & Marley

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar