måndag 8 februari 2010

9 månader


Idag blir Marley nio hela månader! Det är verkligen helt otroligt. Är Marley verkligen så stor? =)

Igår hade vi det kul, fast som sagt tycker inte jag att lydnad är särskilt roligt och det tycker nog inte Marley heller så det blir nog inte särskilt mycke inom lydnaden. Bara till vardagen :)

Ikväll ska jag försöka träna posittionen med Marley när han ska sitta brevid mej vid sidan, det gick inte särskilt bra igår så bara att träna på 5-10min varje dag nu ett tag fram över, så får vi se om det ordnar sig, fast det skulle underlätta om han inte satt som en valp..han kan verkligen inte hålla ihop benen men det kommer väl snart hoppas jag. Maria sa att det inte skulle va något problem med höfterna/benen för han rörde sig som vanlig..

(Jag ska försöka få in lite nya bilder på datorn oxå)

Kramar,
Anna, Sixten & Marley

1 kommentar: