torsdag 28 januari 2010

Förlåt!

Jag vet att jag är jätte dålig på att blogga, men jag va sjuk hela förra veckan så jag får allt plugga hela kvällarna den här veckan, så blir inte särskilt mycke tid över, imorgon halv 1 åker jag iaf till Vålådalen på konfa utbildningsläger så kommer inga inlägg i helgen heller. Där måste jag också plugga massor, so, (ska in på måndag) kemi (ska oxå in på måndag) och biologi (ska in senast onsdag) så har med mej min dator, men har inget internet på den, ska bara använda den för att skriva.
Jag beställde en datorväska i måndags men den kom ju självklart inte..så får låna pappas dator väska som är ganska stor men det blir nog bra.

Nu ska jag läsa engelska och hk läxan, så slipper jag ta med dem i helgen iaf, jag kommer förmodligen ändå inte hinna allt "/ jaja, de får bli som det blir.

Ha en bra helg till alla =)

Jag kommer ha en väldigt stressig helg, kommer hem någon gång på söndag kväll iaf.
Kommer sakna mina änglar här hemma, speciellt Marley :'(

Kramar,
Anna, Sixten & Marley

1 kommentar:

  1. Hej! Hoppas du får en rolig helg. Titta in på min blogg efter 15 eller på den 29/1. Kramar från oss ps såg dej och hundarna i lördags på sveg ja din mor var med oxå.

    SvaraRadera