onsdag 13 januari 2010

Jag gör de igen...

..jag glömmer att skriva, jag har inte riktigt orkat att skriva, de är så jobbigt med skolan och de kalla vädret att den suger musten ur en..men jag ska försöka komma igen :)

I måndags så hämtade jag min mini laptop iaf, jag gillar den men den är väääldigt liten om man jämför med en vanlig bärbar dator. Fast jag tycker det är konstig för den är väldigt segt när man är inne på facebook, men vi får väl se sen.

Nu måste jag börja leta upp lite information till kemin, vi får väl se om vi kommer hinna klart innan vi ska byta till biologi. Så nu blir de hejdå. :)

Kramar,
Anna, Sixten & Marley

1 kommentar:

  1. Hej! Hoppas allt går bra, och duktig tjej som pluggar, annars kommer man ingenstans i livet vet du. Kramar från Ulrika med galningar.

    SvaraRadera